Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Feltúrták, mert fejlesztik a gödöllői piacot 2025-02-10 19:04:36 A várhatóan az első félév végére megvalósuló beruházást több mint 267,1 millió forintos vissza nem térítendő támogatás táplálja
Meg vannak számlálva a gödöllői piac-cég napjai 2023-11-17 18:23:00 A belvárosi kereskedelmi egységet januártól a VÜSZI NKft. működteti, Hatolkai Máté a Kalória mellett a Piac Kft-t is vezetheti
Megszüntetik a gödöllői piaccsarnok beázását 2018-07-02 10:24:06 Nettó értéken számolva csaknem 23 millió forintos rekonstrukciót hajtanak végre a város szívében található kereskedelmi létesítményben
Új igazgatót keresnek a gödöllői piacra 2017-07-20 11:37:08 Augusztus végéig lehet pályázni az ügyvezetői álláshelyre. Elvárás a létesítmény hosszú távú eredményes működésének biztosítása
Hánykulcsos lenne a jó adó? 2013-11-20 16:06:09 Az Együtt-PM-es Szelényi Zsuzsanna a mostani rendszer eltörlése mellett érvelt a gödöllői piacnál. Kiszámolták, mennyivel keres többet Vécsey László havonta